Algemeen

Is een infosessie mogelijk?

Ja, dit kan je aanvragen door het contactformulier in te vullen. Infosessies kunnen online doorgaan, bij Het Geitenwollen Sokje of bij jou thuis (met een maximum afstand van 20 km vanuit Het Geitenwollen Sokje). Je kan kiezen voor info over wasbare luiers, vrouwelijke verzorgingsproducten, zero waste of een combinatie.

Kan ik betalen met ecocheques?

Ja. Bekijk bij ecocheques wat momenteel al mogelijk is. Aan de overige opties wordt gewerkt.

Zijn er cadeaubonnen van Het Geitenwollen Sokje?

Ja, je kan een vooropgesteld bedrag kiezen of een zelfgekozen bedrag doorgeven via mail. De cadeaubon is 1 jaar geldig.

Heb ik recht op subsidies voor mijn wasbare luiers?

In België zijn er heel veel gemeentes die subsidies geven. Hiervoor moet je de aankoopfactuur binnen brengen op de gemeentedienst. Welke gemeentes hier aan mee doen en hoe hun werkwijze is kan je vinden in de blog ‘Subsidies’.

Wat zijn de verzendkosten?

Voor thuislevering is dit €5,50 (BE/NL), een afhaalpunt is €4,50 (BE/NL). Vanaf €75,00 in België en Nederland nemen wij de verzendkosten voor onze rekening. Hier vind je meer info.

Verstuur je ook naar het buitenland?

Ja, de verzending naar Nederland is standaard geïntegreerd in de webshop. Moet je bestelling verzonden worden naar een ander land? Neem dan even contact met ons op voor je je bestelling plaatst.

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Wij versturen je bestelling de eerstvolgende werkdag. De verwerking door de bezorgdienst zal 1 à 2 werkdagen duren. Let wel, tijdens de feestdagen kunnen de levertijden van de bezorgdienst oplopen.

Hoe kan ik versturen naar een afhaalpunt?

Je kan deze optie aanvinken bij het afronden van je bestelling. Wij kiezen dan het dichtstbijzijnde afhaalpunt in je buurt. Heb je zelf een voorkeur? Laat dit dan weten bij opmerkingen of stuur een mailtje naar ons.

Kan ik mijn bestelling ophalen bij Het Geitenwollen Sokje?

Ja, je kan je bestelling gratis ophalen bij ons. Je kan dit aanvinken bij het afronden van je bestelling. Wij nemen contact met je op van zodra je bestelling klaar is om een afhaalmoment af te spreken.

Hoe werkt de bezorgservice?

Je vinkt de bezorgservice aan bij het afronden van je bestelling. Wij nemen contact met je op van zodra je bestelling klaar is om een bezorgmoment af te spreken. Dit doen we met een maximum van 20 km rondom Het Geitenwollen Sokje en we rekenen hier €1,5 voor aan.

Hoe stuur ik mijn producten retour?

Mocht je bestelling tegenvallen, dan heb je 14 kalenderdagen tijd om af te zien van je aankoop. Je kan je bestelling dan op eigen kosten terugsturen naar ons adres na dit eerst gemeld te hebben met het herroepingsformulier via e-mail of via briefpost naar Het Geitenwollen Sokje. Zodra de producten terug bij ons zijn, betalen we de kostprijs van de producten terug. De producten mogen natuurlijk niet gebruikt, gewassen of gedragen zijn.

Hoe wordt mijn bestelling verpakt?

We gebruiken geen fancy dozen of tassen maar hergebruiken verpakkingen van bijv. onze leveranciers. Schrik dus niet als je bestelling wordt geleverd in een doos van ontbijtgranen of een schoenendoos.

Hoe werkt het spaarpuntensysteem?

Per uitgegeven euro aan Het Geitenwollen Sokje ontvang je 5 spaarpunten. Heb je 500 spaarpunten dan krijg je een kortingscode van €5,00, bij 1000 punten krijg je €10,00 korting. Je moet wel zelf de code invoeren bij het winkelmandje. De spaarpunten zijn enkel geldig als je een account hebt.

Heb je geen antwoord op je vraag gevonden? Neem dan contact op met Het Geitenwollen Sokje.